Author: Alin Todirica
•duminică, octombrie 09, 2011
Am ales sa renunt la scrisul pe blog.(Da,eu care nu renunta niciodata).
Am ales sa renunt pentru ca am gresit.Am acuzat,am inselat sentimente,mi-am batut joc.
In ochii singurei fete pe care am iubit-o vreodata am devenit o curva de om.Si mi-o merit.Sper doar sa imi pot restaura imaginea.
Am ajuns la o vorba celebra a unei bloggerite, "Sa nu te-ncrezi in mine" pentru ca niciodata nu o sa fiu cel pe care-l cunosti,as mai completa eu.
Cat despre cei care ma citesc(putini,foarte putini) sa stiti ca nu ma las de scris.O sa incep sa lucrez la ceva,cine stie,poate poate imi iese si mie de-un covrig.

Sa iubiti si sa fiti iubiti.Si sa nu va uitati in stanga si-n dreapta.

Toate cele bune,sa ne auzim!
|
This entry was posted on duminică, octombrie 09, 2011 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

1 comentarii:

On 8 decembrie 2011 la 14:19 , Anca-Ioana Sandu spunea...

Alin...